Πολιτική επιστροφών
Πολιτική επιστροφών
Ανακοίνωση πρόθεσης υπαναχώρησης – απλά και γρήγορα
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας, παρακαλούμε ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
- Στείλτε ένα email στη διεύθυνση info@gluxshop.eu, αναγράφοντας στο θέμα: «Ακύρωση».
- Στο μήνυμα, περιγράψτε συνοπτικά τους λόγους για τους οποίους επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν – φυσικά, μπορείτε να το κάνετε και χωρίς να αναφέρετε τους λόγους.
- Παρακαλούμε να αναφέρετε στο email:
- τον αριθμό παραγγελίας,
- τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού (εάν πληρώσατε με αντικαταβολή ή τραπεζικό έμβασμα),
- ή να αναφέρετε, εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα, ότι επιθυμείτε την επιστροφή χρημάτων στην ίδια κάρτα.
- Παρακαλούμε να επιστρέψετε το προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση (δεν μπορούμε να παραλάβουμε αντικαταβολές ή αποστολές με ταχυδρομικά τέλη):
GluxShop – MetaBox Raktár
1151 Budapest, Székely Elek út 13-15
Παρακαλούμε να αναγράψετε ευδιάκριτα τον αριθμό παραγγελίας στο πακέτο που επιστρέφετε, ώστε να μπορούμε να αναγνωρίσουμε γρήγορα και με ακρίβεια το προϊόν που παραλαμβάνουμε.
Η αναγραφή του αριθμού παραγγελίας επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
Το κόστος της επιστροφής βαρύνει τον Αγοραστή. Η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, αλλά μόνο στην περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν έχει ήδη παραληφθεί από εμάς ή έχετε αποδείξει με αξιόπιστο τρόπο την αποστολή του.
Ενημέρωση σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή
Σύμφωνα με το άρθρο 8:1. § παράγραφος 1 σημείο 3 του Αστικού Κώδικα, ως καταναλωτής θεωρείται μόνο το φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός του πλαισίου της επαγγελματικής, ανεξάρτητης ή επιχειρηματικής του δραστηριότητας, επομένως τα νομικά πρόσωπα δεν μπορούν να ασκήσουν το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς αιτιολόγηση!
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς αιτιολόγηση σύμφωνα με το 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § . Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης
- σε περίπτωση σύμβασης πώλησης προϊόντος
- στο προϊόν,
- σε περίπτωση πώλησης περισσότερων προϊόντων, εάν η παράδοση των επιμέρους προϊόντων πραγματοποιείται σε διαφορετικές ημερομηνίες, για το προϊόν που παραδόθηκε τελευταίο
εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή ή από τρίτο πρόσωπο που έχει ορίσει ο καταναλωτής και που δεν είναι ο μεταφορέας.
Τα αναφερόμενα στο παρόν σημείο δεν επηρεάζουν το δικαίωμα του καταναλωτή να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης που ορίζεται στο παρόν σημείο και κατά το διάστημα μεταξύ της ημερομηνίας σύναψης της σύμβασης και της ημερομηνίας παραλαβής του προϊόντος.
Εάν ο καταναλωτής υπέβαλε προσφορά για τη σύναψη της σύμβασης, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ανακαλέσει την προσφορά πριν από τη σύναψη της σύμβασης.
Δήλωση υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του που προβλέπεται στο 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § μέσω σαφούς δήλωσης ή χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα δήλωσης που μπορεί να μεταφορτωθεί από τον ιστότοπο.
Προθεσμία
Το δικαίωμα υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει ασκηθεί εντός της προθεσμίας, εάν ο καταναλωτής αποστείλει τη δήλωσή του εντός 14 ημερών. Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με την παρούσα διάταξη. Ο Πωλητής επιβεβαιώνει τη δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή σε ηλεκτρονικό μέσο μετά την παραλαβή της.
Υποχρεώσεις του πωλητή σε περίπτωση υπαναχώρησης
Ο Πωλητής επιστρέφει το συνολικό ποσό που κατέβαλε ο καταναλωτής, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική πληρωμή, ενώ διαφορετικός τρόπος είναι δυνατός μόνο με τη συγκατάθεση του καταναλωτή, χωρίς επιπλέον κόστος.
Ο πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων έως ότου παραληφθεί το προϊόν ή έως ότου ο καταναλωτής αποδείξει με αξιόπιστο τρόπο την αποστολή του.
Δεν μπορούμε να παραλάβουμε δέματα που έχουν αποσταλεί με αντικαταβολή ή με ταχυδρομικά τέλη.
Κόστος επιστροφής
Το άμεσο κόστος της επιστροφής βαρύνει τον αγοραστή.
Ευθύνη για την απώλεια αξίας
Ο καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας που προκύπτει από τη μη κανονική χρήση του προϊόντος.
Αποκλεισμός του δικαιώματος υπαναχώρησης
Στις περιπτώσεις που αναφέρονται στο άρθρο 29 § του κυβερνητικού διατάγματος 45/2014. (II.26.), ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Σε αυτές περιλαμβάνονται, για παράδειγμα, προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν μετά το άνοιγμα για λόγους υγιεινής, ευπαθή προϊόντα, προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας κ.λπ.